سيستم آنلاين بررسي ضمانت‌نامه گوشي‌هاي نوكيا در ايران راه‌اندازي شد
       پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 11 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

سيستم آنلاين بررسي ضمانت‌نامه گوشي‌هاي نوكيا در ايران راه‌اندازي شد که به کاربرانایرانی امكان مي‌دهد به صورت آنلاين اصالت ضمانت گوشي‌هاي خود را بررسي كنند.


فناوران- كاربران به منظور استفاده از سرويس سیستم آنلاین بررسی ضمانت‌نامه گوشی‌های نوکیا لازم است به آدرس اینترنتی که این شرکت در نظر گرفته مراجعه كنند و با وارد كردن شماره سريال گوشي خود در قسمت مربوطه از جزييات ضمانت نامه آن آگاهي يابند.

نوكيا با معرفي اين سيستم آنلاين، بررسي ضمانت‌نامه گوشي‌هاي خود را به شيوه‌اي ديگر نيز امكان‌پذير کرده است.

اين سرويس با هدف ارايه اطلاعاتي مفيد و آنلاين در زمينه ضمانت‌نامه، در كنار ساير خدمات مشابه پس از فروش نوكيا در جهت افزايش هر چه بيشتر رضايت مصرف‌كنندگان در ايران راه‌اندازي شده است.

هومن معصومي راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران در این خصوص اعلام کرد: ما امروز خوشحاليم كه سرويس ديگري را در زمينه بررسي اصالت ضمانت‌نامه گوشي‌هاي نوكيا براي مصرف‌كنندگان ايراني معرفي مي‌كنيم. با استفاده از سرويس بررسي آنلاين ضمانت‌نامه مي‌توان ضمن آگاهي از اعتبار يا عدم اعتبار ضمانت‌نامه گوشي، به مدت زمان باقيمانده از آن نيز دسترسي داشت.

وي افزود: پس از راه‌اندازي موفق مرکز تلفن پاسخگوی فارسی و همچنين سرويس پيام كوتاه تشخيص اصالت گوشي، اين گام ديگري است كه نوكيا در جهت افزایش هر چه بیشتر آگاهی عمومی نسبت به گارانتی کشوری، به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران بر مي‌دارد.

كاربران مي‌توانند به منظور استفاده از اين سرويس به آدرس http://www.farsi.nokia.com/warrantycheck مراجعه كنند و با وارد كردن شماره سريال گوشي خود در قسمت مربوطه از جزييات ضمانت‌نامه آن آگاهي يابند.

كاربران از اين طريق مي‌توانند از موارد مختلف پوشش‌دهی ضمانت‌نامه و همچنين جزييات مربوط به تعمير گوشي‌هاي‌شان در مراكز مجاز خدمات پس از فروش نوكيا مطلع شوند.

منبع : http://news.parseek.com
 

 



|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
موضوعات مرتبط: اخبار آی تی , موبایل , معرفی سایت , ,
برچسب‌ها: سيستم , آنلاين , بررسي , ضمانت‌نامه , گوشي‌هاي , نوكيا , در , ايران , راه‌اندازي , شد ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .